Tisdag

2010-07-27 @ 10:31:52
Började dagen med 1 timma hos sjukgymnasten. Faktiskt väldigt skönt att börja morgonen där. 15-20 min på cykel sen massa olika övningar för att öva upp styrkan i knät. Har väll börjat inse att det inte blir någon wakeboardåkning för mig i år =(. Men men med mycket rehab nu så kommer jag förhoppningsvis va tipp topp i knät tills nästa säsong. Hoppas på att jag kommer kunna studsa lite matta till vintern så man kan träna lite olika trix. Hade vart gott att sätta den där volten till nästa år =)..
Kom till jobbet vid 10 tiden. Det första som hände va att brandlarmet gick. Inte fel att få titta lite på brandmän på morgonen :p.
Nehe nu ska jag försöka få nån i Jkpg att svara i telefon.
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback