2 dygn

2010-07-28 @ 20:57:10
HErre jäklar va man har vana rörelser. Som att alltid efter maten lägga sig till rätta, slänga upp datorn i knät å sen in med en snus. å snus har verkligen inverkan på temperamentet. Men Det är bara ta en dag i taget så får man se vad som händer. Men som jag sagt innan så ska jag va fri från snus i 15 år. sen börja igen om 15 år =)-.
Tuggar tuggummi eller har tuggat som en tok. sen kom jag ju på att överdriven konsumtion kan leda till laxerande
effekter. =). Så man får lugna sig ltie med tuggummi med =).
Får tugga på mian torkade frukter. vill verkligen inte börja med en massa godis. Inte nu iallafall. Får te det efter  Jennie å Manges bröllop... hehe måste ju komma i min klännig
Klänningen jag ska ha på J&M´s bröllop.
Nån som har ett par snygga skor som passar i storlek 37 hemma att låna ut ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback