Å så kom febern

2010-08-05 @ 16:12:37
Kan man säga att äntligen febern kom?. Vaknade kl 3 i morse av att jag har feber som sören. Sen monster ont i halsen. tänkte faktiskt äntligen. Nu kanske jag kan få lite bukt på den satans uringägsinfektionen som spökat i ca 2 veckor. De gör ju lixom inget om man inte har ont eller feber. Så nu tuggar jag Selexid. 1 tab 3 gånger dagligen i 5 dagar. Mått piss sen jag kom hem från läkaren, nu gör det ont å feberfrossar.
.
.
.
Har orkat ta mig till Wieselmatcenter iallafall å köpt en jävla massa coca cola, det är  bra grejjer det nrä man är sjuk.
Nu ska jag sova ltie till.
Hoppas jag är frisk tills på lördag. vill inte för allt i världen missa Jennie & Mange´s bröllop.
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback