Snart snart.

2010-08-31 @ 21:58:21
Smart kommer de hem. Mina nya fina bindningar <3. Nackdelen är ju att jag inte kommer få pröva dem förns nästa år. Men men d va på¨rea nu. Så det är likabra att passa på. Jag sparade 2000 kr på att beställa dem nu istället för att vänta tills nästa år.
Obrien Skyla 2010
Obrien Skyla 2010. Hoppas de passar min Sören nu. De sa att de skulle iallafall.
Idag har jag vart med Johanna å en vän till henne på Scrapbooking kväll, Va riktigt trevligt, å tom jag kunde sitta still å pyssla en stund. Är riktigt näjd med mig arbete jag gjorde. Ska ta kort nån dag å lägga upp. En dag när jag orkar  =).
Just nu öppnade jag mitt pucko en påse chips. det är jättelätt att sluta äta nu =).
Nehe ska faktiskt ta bort händerna från chipsskålen å krypa till sängs
Over and out

Kommentarer

Postat av: Frida

My precious

2010-08-31 @ 22:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback