Det händer så mycket

2010-09-08 @ 18:03:21
det händer så mycket just nu att jag inte har nått att skriva om.  Eller rättare sagt det händer inget. jag går upp, går till jobbet går hem å går å lägger mig. Man skulle kunna dra slutsatsen att jag går väldigt mycket. iallafall ordligt. Kan man säga ordligt ? Ordligt. nee det är inget ord. Men jag skriver det ändå.
Har fiskat hela helgen iallafall. Å det gillar jag. I lördags va jag å J hos hans föräldrar i v-berg å fiskade. Fick några makrillar. jag vann jag vann hehehe. sen hem till han föräldrar å han mamma stekte i ordning dem. det blide go stekt makrill m kokt potatis mumma.
Dan efter tog vi en tur med Ola, han hade köpt ny båt. jättefin bår å perfekt för fiske. lite stålbåt på nästan 11 meter.  denna dagen vann Johan fisket. iallafall över mig då. men det kan han få göra. han blir å kinkig annars =).
Går bra på jobb just nu, hoppas det fortsätter tuffa på i samma tempo.
Nu har jag inte så mycket mer att skriva om.
Eller på fredag ska jag förhoppningsvis äta lunch med min käre syster Elin.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback