Fullt fart =)

2010-07-26 @ 07:59:35
Igår va det möhippa för underbara Jennie hela dagen. Vi träffades kl 8 i stan. temat för dagen va vitt/rosa. När vi alla smlats rörde vi oss mot jennie. Hon vart rätt överaskad =).
Vidare till Hagabadet för lite bad å champangefrukost. sen dags för ltei uppdrag pås tan. dessa klarade hon galant. Sen vidare hem till Angelica för att ta hand om Jennie. ansiktsmask å pedikyr. sminkning m.m.
Sen vidare till Villa Bel Park för att avnjuta en underbar buffé.
Efter middagen satt vi i Slottskogen ett tag. Här fick Jennie ytterligare några uppdrag. Hon skulle hålla ett träningspass för minst 10 karlar i 15 min. Hon samlade ihop ca 25-30 karlar som stod å studsade me henne kl 20 på kvällen =). Sen utmanade hon alla karlar i plankan. Den som stod längst skulle vinna en öl-. Å alla gör det =).
Hehe. Sen va det massa skratt å snack. Å sen avslutade vi kvällen med vahland, dans å alkhol och många skratt.
Söndagen va det inte många knop. tittade till Mimmi´s herrkatt. sen åkte jag med J ner till Varberg. Där åt vi lite mat med hans pappa å Bror. Sen skulle de ioväg för att hälsa på han mamma på sjukhuset. JAg stannade kvar hemma å tog en promenad med deras vovve. När de kom hem åkta jag å J hem till han i skogen å gick ut å plockade kantareller. väl hemma gjorde vi varsin baguette med smörstekta knatareller, salad å skinka. mumsa.
Nu är det dag att jobba lite.
OVer and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback